lørdag 7. mars 2009

Til mandagen skjer det!

Mannen min og meg er ute og reiser nesten vær sommer, og da ender vi ofte opp i sydligere strøk. Noe jeg faktisk begynte å bli litt lei, ikke det at det ikke er koselig å dra til syden og slappe av. Men å ligge på stranden og ikke gjøre noe, merker jeg at jeg kan vente et par år med før jeg gjør igjen.




Siden vi også skal male huset og litt annet ute i hagen og sånt i år, så har vil bestemt for å reise litt tidligere. Så vi reiser til mandag, og stedet vi skal dra til er Krakow.

Jeg har vel bare vært på en storby-reise før. Og den var til paris, så den blir spennende å se noe annet. Vi skal dra semmen med noen venner av oss, og hun ene venninnen min er reiseleder der nede, så det skal jo bli så moro å få med seg alt det hun kan.

Det ser hvertfall flott ut, håper det er like bra. Så nå er det bare å pakke ferdig. Og vente til det skal bli mandag. Ha en flott lørdag alle sammen. Klem fra meg

8 kommentarer:

Crinoline sa...

Ønsker dere en riktig fin tur. Er enig,man blir lei av bare å ligge i solen.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ser ut som et spennende reisemål.
Ønsker dere en riktig fin tur, og kos dere masse!
Klem

Josefine sa...

Hei..tror jeg blir med i kofferten:) Så herlig å få seg en byferie nå da... God tur!! Klem

Mads sa...

Så fine bilder du har finni kona mi. Gleder meg til å dra, dette skal bli koselig:)

Som mine dager er sa...

Jeg har hørt at Krakow er en fantastisk fin by, så nå må du ta med fotoapparatet og knipse ivei. Du bare MÅ publisere bilder fra turen ;-)

Kos dere masse.

Klem fra Marit

Solveig sa...

Hei:)
Det var trist det som har skjedd hos deg den siste tiden!

Så det er godt å se at dere skal ut å reise å oppleve noe positivt:) Det blir spennende!
Så gøy med en venninde som er reiseleder der da, da vet hun vel en del;)

Ønsker deg ei super uke, og sender deg en stor klem:)

moa sa...

hei,hei..
oj - så deilig å reise på tur..jeg har aldri vært i krakow, men har hørt mye skryt av den byen..blir spennende å høre når du kommer hjem..storbyferier er min favoritt-utflukt!!
kos deg!
moaklem

Unknown sa...

Hei vennen,

Jeg har vært i krakow 2 ganger, det er en nydelig by. Du kan glede deg masse :-)