onsdag 4. mars 2009

Når en ulykke rammer...

... deg, noen av dine nærmeste eller sikkerheten i livet ditt.
Da ser man faktisk hva som er viktig i livet.

Jeg beklager at jeg ikke har kommentert hos dere ellers krevet noe i bloggen på en stund. Men som dere sikkert har sett i aviser eller på tv, så raset taket på en rimi butikk på mandag. Dette var jobben min. Alt står bra til fysisk med alle sammen, så nå er det bare den psykiske oppbygningen som gjennstår.






Dette har vært en kjempe tøff prosess. Og absolut noe jeg ikke unner noen. Men jeg vil veldig gjerne vise dere hvor galt det kan gå om man ikke tar naturen på alvor.


Vi har et fantastisk redningsnett når slike ting skjer. Så jeg takker ICA for alt dere nå har gjort for oss. Selvom vi er en flott gjeng som stiller opp for alle både natt og dag.



Tusen takk til dere som har vært der når jeg har ringt og ikke klart og sove, tusen takk til dere som har vrt der når jeg har trengt noen å bare være sammen med.



Men mest av alt vil jeg takke mine flotte og sterke kolegar, dere er en fantastisk gjeng. Og vi skal komme sterkere ut av dette.





Og til alle dere som jobber i den norske presse. Disse bildene er private, de er ikke til noe annet bruk enn det jeg godkjenner. Jeg vil også si at noen av dere er ufattelig frekke og lite hensynsløse. Jeg vet dere skal gjøre jobben deres, men vi har faktisk mistet vår. Og nesten noen av de vi jobber med, så noe respekt burde dere også vise.




Noe mere av hendelsen vil jeg ikke si. Dette er fortsatt under bearbeiding. Men bildene taler vel mye for seg selv. Jeg takker bare Gud for at dette gikk bra.






Jeg håper også at dere andre der dere bor, har det trygt og godt under deres taker.
Mange klemmer fra








12 kommentarer:

ingridmarie sa...

Hei! Hadde ikkje fått med meg denne ulukka eg! For eit under at ikkje menneskeliv gjekk tapt- Livet kjennes so usikkert og sårbart når slik skjer oss, særlig viss det skjer heime, eller andre stader der vi har brukt mykje av tida vår, og kjenner oss trygge.. Varme tankar til deg, og alle dine medkollegaer! Håpar det let seg gjere å starte opp att butikkdrifta etter forholda raskt, slik at de ikkje må gå so lenge utan jobb & inntekter ol. Håpar forsikring ol dekker tapet for bedrifta..Men mest av alt at de får oppleve trygghet og omsorg ioppi det heile. Varme helsingar frå IngridMarie

Josefine sa...

Hei kjære deg
..du/dere har virkelig hatt noen tøffe dager. Bildene du viser ser jo helt forferdelig ut. Ikke rart at dere er rystet etter en sånn hendelse! Godt at dere har hverandre og at arbeidsgiver støtter opp i en slik vanskelig situasjon.

Tenker på deg og sender deg masse varme tanker...stor klem fra meg:))

adales verden sa...

Sitter her med gåsehud...
Hva skal man si...så utrolig bra at du\dere er hele.
Mange varme tanker sendes deg!
klem adale

moa sa...

hei kjære deg...
huff da - for en opplevelse du og dine kollegaer har vært igjennom...stakkars deg!Bildene taler jo for seg...MEN iallefall godt at du er like hel, og som du sier at støtteapparatet rundt dere fungerer, med hjelp på den psykiske biten...nei, huff kjære venn, ta godt vare på deg selv så lenge..en stor klem fra meg til deg iallefall..tenker på deg...klem igjen!

Som mine dager er sa...

Å himmel og hav! Snakk om å få arbeidsplassen sin knust. Må ha vært en uhyggelig opplevelse - en man gjerne skulle vært foruten. Enda godt det gikk bra med deg.

Synes det er fint at du sender en "erklæring" til den kulørte presse - de er så sylfrekke at de gjerne kan få på pukkelen.

Klem fra Marit

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Kjære vene, her blir ord fattige..
Dette så virkelig fryktelig ut,en føler seg med ett liten når en ser hvilke krefter som er i sving.
Det var som et under at ingen ble alvorlig skadet..håper dere får hjelp og støtte til å komme gjennom et slikt traume.
Takk for kommentar hos meg, ønsker deg alt godt og mange varme tanker:)
Stor klem til deg!

Størhuset sa...

Leste om den ulykken på nettet, må ha vært forferdelig å oppleve! Godt det gikk bra med dere alle. Tar sikkert tid å bearbeide en slik opplevelse, godt det er et bra nettverk rundt dere.
Vil bare sende deg en klem, og ta godt vare på deg selv etter dette.

My home is my Castle sa...

Noe så grusomt !!! For et mareritt du har opplevd....
Har ikke fått med meg dette...

Utrolig flott du er like hel.

Stor tenkerpådegklem, Kari

Unknown sa...

Du er i mine tanker.

anneskreative sa...

Hei du!
Dette skjønner jeg har vært en grusom opplevelse,,,,er glad det gikk "bra" med dere alle,,,,selv om det nok er langt fram før en slik opplevelse er borte fra netthinnen,,,,om den noen gang blir det, men iallefall noe på avstand.
Jeg leste jo om ulykken i ØP men viste ikke at det var der du jobbet.
ER ikke min nærbutikk ,,,,
Håper det ordner seg for eg med ny jobb,,,er vel kanksje mulighet i en annen Ica butikk,,,,,
Ha en fin tid,,,,og prøv å tenke positivt,,,,,du lever.
Klem Anne

Josefine sa...

Hei vennen min..bare innom for å ønske deg god helg, håper alt er bra med deg! Klem

Torunn sa...

Huff så tragisk den siste tiden din har vært. Får håpe du kommer deg velberget gjennom prosessen og at det blir mulig å få en jobb å gå til igjen. Tenker på deg!

Ha en god helg sammen med gode venner.

Klem