onsdag 29. oktober 2008

Når man ikke kan gå ut

Siden snøværet kom så fort så sitter hunden min og meg å syns litt synd på oss selv. Jeg fordi huset står på hode (les oppussing), så man kan ikke sitte inne og slappe av og kose seg med en kopp te. Og å være ute nå har vi ikke funnet frem klær til. Hunden min snakker vel for seg selv her, ute på dotur.




Så hva hjelper da. JO! Shopping. Jeg dro opp på kremmerhuset og kjøpte inn forskjellig. Så laget jeg små stilben for meg selv. Dette er så moro.

Jeg kjøpte denne glassklokken. Skulle ønske kuppelen var litt større, men det får bare være.
De nydelige sink-tallene skal jeg ha rundt adventlysa. Og til sist kjøpte jeg det lille perle-korset. Blonde duken har min oldemor laget. Blonden som ligger inni glasse kjøpte jeg på et loppemarked. Og sommerfuglen er et annheng til et kjede.
Pent ikke sant?!


Kjøpte også to lysestaker i fattigmannssølv. En sølv engel, og en liten lykt som jeg nå bruker til vase. Den lille boksen med stearinlysene i har jeg selv laget og blonden er kjøpt på en bruktbutikk for 10kr.



2 kommentarer:

Trines Hus og Hage sa...

Hei!
Shopping er moro, ja. Det ble et kjempefint stilleben hos deg. Likte så ekstra godt de skjønne, gamle blondedukene og ideen med boksen og fine lys oppi.
Ha en fin vær i snøværet! Her er snøen i ferd med å smelte nå.
Trine

Hulda sa...

oi, så artig at du har min blogg som favorittblogg, og følger den. Tusen takk :) Så nydelig den glassklokka på stett var. :) Ha en fin dag! PS. er auksjon på bloggen min.